View Single Post
Old 22-08-2014, 01:20
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

Om het leed enigzins te verzachten dat het schluss is voor dit seizoen met de pret.

Heb ik maar wat gekocht om me mee bezig te houden, heb een setje 8.5x17 RH ZW1 gekocht , imho samen met de ETA Beta een van de mooiste wielen ooit gemaakt, ETAs zijn me te prijzig voor de ouwe golf.
dus gekocht een setje in topstaat verkerende 17" RH ZW1, gepolijste randen,gouden boutjes... met 30mm 5x100 spacers , en het mooie is als mijn berekeningen kloppen past dat met de Cayenne klauwen en 334x32 R32 schijven.

Hier een 8x17 met 30mm en dat past net, ik heb 8.5x17 met 30mm , dus moet net passen
hier onder een corrado van het net geplukt

Alleen het hart is niet mijn ding, dus ze gaan binnenkort naar mijn maatjes van Build By Boekes voor een poedercoatinkje in het gunmetal ala dit

Wielen zijn nog onderweg, dus binnenkort wel s eventjes fotos , in de wintermaanden zal ik de beslissing maken of volledige laskooi of toch maar voor de iets netjesere oplossing en gewoon een Wiechers rolbeugel voor achterin bestellen met kruis en het interieur erin houden.