23-08-2014, 18:37
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Alvast bedankt voor de inkijk.
Turbo Variant: klopt, de onderdelen van de rallye en de passat G60 syncro zijn onderling uitwisselbaar. Er kunnen misschien kleine verschillen opzitten, maar het past allemaal.
Welja ik heb het ergens een paar weken terug gelezen op het net, er zat zelfs een plaatje bij. Maar nu vind ik die pagina niet terug. Misschien was het een optie die je moest aantikken bij bestelling ofzo? Het was alvast geen aftermarket gedoe. Ik tracht de site terug te vinden, maar het zag er uit zoals http://www.gowesty.com/library_article.php?id=627 bij deze syncro busjes. Daar heb je toch kennelijk ook zo een knop
Veedubber: het is inderdaad voor incidenteel gebruik dat het volgens mijn door VW geimplementeerd werd en het kan volgens mij nut hebben. ik meen me te herinneren dat de redenering was, stel je parkeerd je syncro parralel ana de kant van de weg in diepe sneew. Als ik het goed heb gaan de 2 wielen die in de sneeuw zitten aan 1 kant van de wagen draaien, en doorslippen. De wielen die wel grip hebben, worden niet aangedreven. Daar sta je dan met je dure 4x4. Enkel om weg te geraken kon je dan de visco even blokkeren. Inderdaad niet om echt mee te rijden, enkel op weg te raken.
|