View Single Post
  #20  
Old 25-08-2014, 16:48
angelo angelo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 135
Default

Nou dit verhaal heeft nog een klein staartje gekregen.
Ik heb versterkte veren gekocht van schrick.
Want ik vertrouwde het niet echt op de veren die er in zaten.
Bleek weer dat de kleppen gezakt waren.
De niet horende maat hadden we op gelost met spietjes en klepschotels van de 16v kr.
Die zitten nou nog steeds goed.
Alleen de standaard maat kleppensteel die krijgen we niet goed.
We blijven stellen en hij blijft er tussen uitzakken.
Dus we waren het zat. Oude cilinderkop er bij en vergelijken dan maar.
Wat blijkt dat bij de nieuwe kleppen de inkeping( voor de spietjes) velemalen hoger zit als origineel.
Waardoor die klep niet op de goede voor spanning zit en de de klep niet word in gedrukt maar de klep schotel.
En we gingen de bussen vergelijken met elkaar nou blijk dat de beste man de bussen uitgefreesd heeft het deel dus wat je klep moet indrukken.
Dus ben ik maar even weze bellen met een goeie vriend die veel in de autosport zit.
En die is wezen kijken.
Die wees me der ook op dat de klepgeleiders tekort zijn gemaakt.
Waardoor er teveel speling( stress) op de kleppen komen en het zo niet lang vol zou houden.
Maar hij zei wel dat de bewerking van de kop erg mooi en goed is gedaan.
Maar hoe hij in elkaar gezet is en afgesteld is te tries voor woorden.

Dus ik zit nou met de vraag wat tedoen.
Een hoop geld betaald voor de kop.
De maker van de kop wilt niks betekenen voor me onder de mom van ik geef geen garantie op motorsport onderdelen.
Wat de beste man zelf samen gesteld heeft en gemonteerd.
En dan nog is de kosten die in nu extra gemaakt heb met iederekeer die kop er op te zetten en er weer af te halen.
En dan nog is de kosten die ik nu ga krijgen om de kop goed te krijgen.

Dus ja ik weet het even niet meer en hoop eigenlijk dat de maker Van de cilinderkop
Contact met me op neemt hij heeft me mail mijn 06 alles want ik weet dat hij hier mee leest.


Angelo
Reply With Quote