Thread: Dikke Porsche's
View Single Post
Old 09-09-2014, 11:45
damen37 damen37 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Berserker
Weet iemand eigenlijk of je alle 911's dus de G of 964 kunt ombouwen naar oude types, zoals bovenstaand?

Dus een SC of een 3.2 die toch stukken minder mooi zijn (goedkoper), maar technisch beter, ombouwen naar de oude look? Je ziet het steeds meer gebeuren, zijn hier kits voor? Kwestie van spatborden en achterlichten ombouwen?

ja dat kan

singer is begonnen op een G model !

en is daarna overgestapt op 964 om dat die juist technisch beter zijn ! (meest gevolueerde 911)

993 is geloof ik voor 80 % anders dan 964 !

enkelt vanaf dat singer de 964,s zijn gaan gebruiken moesten ze de kit weer helemaal opnieuw shapen

de rondingen in de schermen zijn hoger uitgesneden om de grootte van de wielen beter kwijt te kunnen !

je kan het zien omdat de rondingen (zeg maar als je op 12 uur van de schermen kijkt) op 11.00 uur een 14.00 uur niet meer rond zijn,
ze zijn wel gefolwed maar niet meer rond als je goed kijkt en vergelijkt met een WTL body !

er zijn verschillende kits verkrijgbaar maar die kunnen lang niet tippen aan het niveau/kwaliteit van de singer ombouw, die is volledig van carbon op de deuren na !

het beste is als je zo,n project wil beginnen om een WTL (werkstats turbo look) aan te schaffen !

dan hoef je niet alle schermen aan te passen , voorkant zou nog wel gaan , die schermen kun je kant en klaar kopen voor schappelijk geld , maar de flairs (verbredingen achter) achter kosten geloof ik zo,n vanaf 1500 euro per stuks en dan zitten ze er nog niet eens op !(en het is een pleuris werk om die er correct op te zetten ! )

vandaar ik zeg dat je beter een WTL (deze bestaan overigens ook op een g model) aan kan schaffen als je zoiets wil gaan verbouwen !

al moet ik zeggen dat de g modellen de laaste tijd ook niet meer prijs vriendelijk zijn

als je hem echt naar een F model wil modelleren zit het meeste werk nog in het aanpassen van je front middenstuk voor de langere voorklep en het achtermidden stuk om dat die ook anders is !

succes gast

.
Reply With Quote