
10-09-2014, 21:57
|
VW Guru
|
|
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
|
|
Quote:
Originally Posted by Bluepower
Met wat voor motormanagement rij je dan?? In principe moet ieder management welke met een IAT en CLT en lambda werkt onder alle temperaturen prima moeten werken, mits natuurlijk fatsoenlijk getuned..
Dat je bij een hogere luchttemperatuur er wat vermogen op inlevert, is normaal, maar dat je ontsteking dusdanig ontregelt dat de motor niet lekker meer draait, zou niet mogen....
|
Ik rijd op KMS en als ik het gas tot op de bodem trap wil het wel eens voorkomen dat de ontsteking ontregeld raakt en er een aantal knallen te horen zijn als ik gas blijf geven. Ik doe dan mn contactsleutel even terug en dan weer aan en dan heb ik alles weer gereset. Ik was vorig jaar in september bij Hurricane racing op de rollenbank en de ruimtetemp was 26 graden. De eerste 2 runs kapte hij er ook mee bij 5000-5500 toeren. De 3de run ging wel goed. Vind het verder niet zo erg want met mooi weer pak ik dan mn golfje 1 cabrio Gli
|