View Single Post
  #24  
Old 19-09-2014, 12:56
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

nee, en de eerste dagen was er ook geen probleem met een lek.
ik zou ook niet weten hoe de brandstof uit de kop naar de injector zou moeten springen. ik neem vanavond eens een close-up foto van die 'natte' injector als ik thuis kom.

ik zou gewoon een aantal injectoren willen aankopen uit DE (pak goedkoper dan hier) en die dan monteren/ reserve houden.
die injectoren voor al die merken kost mij 142€ voor 4nieuwe inclusief die dichtingsplaatjes die erin moeten
of 99€ voor 4 replica (geen orig dus) voor een VW T2/T3 diesel bus.

@DÁ-BRT : ik weet het, maar krijg mijn injectoren er niet uit. en als ik er ze nog zou uitkrijgen, staat mijn auto hier een aantal dagen zonder injectoren op de oprit.
voor bovenstaande prijzen (die 99€ voor 4 nieuwe van een T3/T4) zou ik gewoon nieuwe monteren en de oude bijhouden om misschien ooit te reviseren
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote