
22-09-2014, 13:05
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
|
|
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
|
|
Ik zal al mijn berekingen en documentatie eens netjes in een compleet bestandje maken en doorsturen
Mijn berekeningen kwamen 25pk hoger uit, maar dit is ook te verklaren, want volgens mijn berekingen zou ik op 0.7bar draaien ipv op 0.6bar  dit kwam uiteindelijke weer door een rekenfoutje met de decompressieplaat, hierbij was mijn compressie 0.6 minder dan ik had berekend (compressieplaat was iets te dik).
Maar goed, na het banken kwam ik er thuis achter dat ik een kleine lekkage had in mijn uitlaat van de compressor. Na die gerepareerd/aangepast te hebben had ik 0.62bar ipv 0.57 toen ik de auto ophaalde. Het verschil zal niet extreem groot zijn, maar toch...
Zo zie je maar weer wat 1 rekenfoutje teweeg brengt
Daarnaast was ik erg benieuwd hoe de compressor zich zou houden omdat er altijd een hoop spookverhalen rondgaan over de hitte ontwikkeling bij zo'n Eaton. Die vallen bij mij erg mee dus kan het toerental ook weer een stuk omhoog  .
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM 
KTM EXC 525 Racing SM
|