View Single Post
  #9  
Old 07-10-2014, 19:22
Roundup's Avatar
Roundup Roundup is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 347
Send a message via MSN to Roundup
Default

Zondag en vandaag even verder gedaan aan de G60.

Bij het testen van alle elektrische onderdelen van de motor had ik gemerkt dat er van veel kabels het koper bloot lag. Ik denk zowat aan alle sensoren, massa's en vooral ook aan de injector kabelboom.

Injector kabelboom lag ook in kortsluiting want bij het uitmeten kreeg ik 0 ohm ipv 5ohm. Toch draaide de motor nog redelijk goed, ik zou denken dat hij niet meer zou starten omdat de injectoren niet worden aangestuurd??

Kabelboom demonteren ging niet of moeilijk zonder de benzinerail en injectoren te demonteren dus heb ik de injectoren maar opgestuurd om te reinigen en te testen.

Stuk van oude injector kabelboom:



De nieuwe die ik gemaakt heb:



Feul rail en injectoren:

Reply With Quote