View Single Post
Old 08-10-2014, 13:51
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

Wiechers rolbeugel gekocht met kruis en H strebe.... wordt geel

Heb nog wat gekocht...

Tankklepje carbon heb ik al liggen.. spiegelkapjes carbon zitten er al op... zal nog wel wat een en anders bijkomen :tu:

Tja... mooi weer.... laatste dag van mijn "weekend"

Dus wat doe je dan? idd maar even prutsen...

Kleppendeksel via Enrico gekregen (thx) aangezien mijn kleppendekselpakking een beetje begint te lekken en ik die toch wil vervangen na de winter, dacht ik waarom dan gelijk niet even een leuk dekseltje maken..

Ontvetten..
[url=http://s32.photobucket.com/user/turboparts78/media/IMG_5759_zps71a8da83.jpg.html]

Primeren..

Kleur erop, mooie als je boven 5 slaapkamers hebt waar je niets mee doet, kun je mooi indoor spuiten 8) 8)

Inmiddels 3 lagen blank verder en als het goed is komt morgen mijn besteld sticker binnen, daarna nog een paar lagen blank en dan moet ie klaar zijn, morgen dus pics... moet best leuk worden denk ik.

Terwijl ik bezig was met het kleppendeksel kwam de postbode mijn vents uit Engeland brengen,Aangezien meneer Gerrit het behoorlijk warm stookt onder kap,kan het nooit kwaad om wat te venten.
Ik had nog een uurtje voordat de vrouw (baas) thuis kwam en verbannen werd naar de keuken, dus hoppa... men pakt een hele frisse motorkap in mijn kleur met zero steenslag en wat schilderstape en een haakse slijper.. niet te lang om ouwehoeren waar ze moeten komen want we hadden nog maar een half uurtje uitmeten en aftekenen en hoppa..... gvd... nog een best klusje om dit wat christelijk voor elkaar te krijgen..

Crappy eifoon pics, maar jullie snappen het idee..

Ze zitten nog niet vast, doe dat van de week even, maar het is knap gelukt!

Ben benieuwd hoe het staat, had nog een Renault 19 16V happer liggen, maar die is me wat te inyoface... dit is netjes en beschaafd
Morgenavond wat pics van het kleppendeksel :tu: