Aangezien ik maar niet kan wennen aan mijn achterkant, liep ik tegen een nieuwe Hella Heckblende aan in volledig rood..
Dat maar s proberen of dat wat helpt tegen die gekke achterkant, ik heb ook wat hiv op mijn achterklep, dus misschien valt dit er mooi overheen :mrgreen:
Tja.. weer s wat onzinnigs gekocht... love or hate it ding..
Hella dualround koplampen... haal hier 1 binnenste lamp uit en daar komt de BMC toevoer op..Beetje function over form 8)
En ik spook er nog wat mee uit,maar dat zien we tegen de tijd wel..

ampen komen morgen en zal dan daar even mee bezig, gaat vast wel leuk staan... en ook nog s functioneel zijn.
Morgen dan ook maar wat pics.
Aangezien ik toch met het kleppendeksel bezig moet en de intercoolerbuizen onder de kap, voorkant heb ik net gedaan, toch maar besloten om de 2.5" RVS buizen eraf te halen, de intercooler eraf.
Vervangen door een grotere 600x300 intercooler en 3" aluminium buizen
Dit is behoorlijk groter dan de intercooler die er nu voor hangt, en dezelfde die ik ook op de 306T had

Gaat allemaal ook weer meer ruimte innemen natuurlijk, maarja daar hebben we meneer flex voor... :tu:
Gedeelte van de kooi heb ik al thuis, de hoofdbeugel staat nog bij een maatje... als ik die heb, zal ik de kooi even kleurtje geven en zo langzamerhand nog wat spulletjes bijelkaar sprokkelen en dan hebben we weer genoeg te doen na de winter.