Thread
:
Neill_s Garage
View Single Post
#
120
18-10-2014, 10:11
Neill_s
Volksforum Donateur
Even het stof er weer af blazen (moet in de Bora vandaag ook weer gebeuren trouwens). Drie weken geleden het AP schroefset gemonteerd, inclusief nieuwe draagarmen en de V6 stabi. Dit keer gelijk het hele subframe gedemonteerd en ik moet zeggen dat het eens stuk beter ging als bij de golf. Al doende leert men
Bij de golf moest ik wel m'n oude koppelstangen gebruiken, welliswaar onder spanning, omdat er geen ogen aan de veerpoten zaten. Bij de Bora zaten net iets andere koppelstangen en die kreeg ik niet naar m'n zin vast. Twijfelde toch al om hier V6 stangen te gaan gebruiken aangezien de ogen wel aan de poten zitten dus die knoop was snel doorgehakt. Besteld en een week later alsnog gemonteerd. De auto rijd echt heerlijk nu. Het AP set is niet te stug en door de nieuwe stabi is de voortrein ook een stuk stabieler. Heb alleen een voor en na foto, how to's zijn er al genoeg
Zal vandaag ook eens kijken of ik nog wat foto's kan maken voor een beter beeld. Het kan nog lager, al raakt de aandrijfas nu al soms bij een richel op de snelweg. Wil eigenlijk geen framenotch doen dit keer. Misschien iets stuggere veren voor of langere bumpstops er tussen. Na de winter (volgende maand toch de winterwielen monteren) eens kijken voor een andere bandenmaat en in ieder geval achter spacers er tussen. Of ik moet een set Aristo's tegenkomen voor een leuke prijs
Verder gisteren nog een achterwiellager vervangen en verder is het eigenlijk niets meer dan tanken en af en toe wat olie er bij
M'n zoon wilde graag tanken, alleen afrekenen mocht ik toch zelf doen...
Send a private message to Neill_s
Find all posts by Neill_s
Add Neill_s to Your Buddy List