Quote:
Originally Posted by Melvin
Zowel uitlaatdeel voor het flexibele stuk als na het flexibele stuk goed ophangen, dan gaat er toch niets hangen door het flexibele deel lijkt me? Kwestie van goede montagepunten maken.
Ben na de ombouw wel benieuwd naar een under-hood filmpje van je motor, met die krachten ben ik benieuwd of de motor echt zo stil ligt...
|
Het is niet de eerste die wij bouwen en het is dan ook de ervaring die de kwaliteit bepaald
Dit alles word gebouwd met Garantie, dus beter alles in 1x goed te maken wat beter is voor beide partijen
Bij mij zal je een flexibel stuk nooit horizontaal bevestigt zien worden. Ja kan alles met extra steunen ophangen, maar dat is iets wat niet in orde is proberen goed te krijgen. Liever alles in 1x goed zonder extra steunen enz.
Het gaat hier ook niet om een standaard auto, maar 1 met tegen de 350pk op alleen de voorwielen. Deze turbo met uitlaat word dan ook veel heter waardoor er hele andere regels gelden.
En ja, hij ligt daadwerkelijk zo stil, filmpje volgt spoedig
Er zit heel veel verschil in kwaliteit van bv de steunen en deze zijn ook niet bepaalt goedkoop, maar wel veel belangrijker dan de meeste mensen denken.
Het is niet voor niets dat zij ook aan VW Motorsport leveren