- De EGR van het AFN blok wil ik afkoppelen. Ik heb verschillende forums uitgespit en daar staat overal in dat je een plaatje moet maken om de EGR af te sluiten. En daarna met de vagcom instellen dat EGR minder snel aanspringt?
Dit gaat toch foutcodes opleveren dan? Gaat de motor dan niet in noodloop?
Ik heb de egr afgedopt met plaatjes en de vacuumleidingen met een boutje. Voor de rest alles aangesloten volgens vacuumschema. Ik heb nog geen problemen.
- I.v.m. de pedalen. Het AFN-blok heeft elektrische gaspedaal (TPS) & hydraulische koppeling. Het makkelijkste zou dus zijn de volledige pedalen box om te zetten. Past dit of gaat daar enig slijp- en las-werk aan te pas komen?
pedalenbox uit cordoba past zo op de ophangpunten van je golf 2. Alleen extra gat maken in je schutbord voor de hydraulische koppeling. En dan in combinatie met de rembekrachtiger van de cordoba heb ik.
- I.v.m. de motorophanging. Het subframe van een Cordoba, is dat hetzelfde als een golf 3? Want dan kan ik deze monteren onder mijn golf 2 kas, met de triangels van de mk2. Welke aandrijfassen moet ik dan gebruiken?
Sub kan idd inc met draagarmen van de golf. Ik heb de assen van mn 1.8i gebruikt. Maar dat ging niet vlekkeloos met de kineten. Maat van mij had dat deel gedaan, weet niet meer precies wat hij veranderd had. Ik heb ook de voorbalk van een cordoba ivm voorste motorsteun die recht staat ipv schuin.
- Ik heb ook gelezen dat het toerental signaal van de TDI verschilt van de TD. Ik wil de MK2 teller unit gebruiken dus hier zou een converter tussen moeten? Enig idee waar ik deze kan krijgen?
Ik heb de tellerbak van een 3 gebruikt. Maar er is een mogelijkheid om een 2 te plaatsen. Weet alleen niet hoe.
Verder moet de kabelboom ook aangepast worden. Daarom zou ik een volledig bedradingsschema van het motormanagement moeten hebben van beide motoren. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Het electro deel is voorbij abracadabra. Degene die mij hierbij uit de brand geholpen heeft was hiermee in de weer. schemas
Succes!