Thread: 1nsane
View Single Post
Old 17-11-2014, 23:52
1nsane's Avatar
1nsane 1nsane is offline
Forum Newbee

Ah, mede Hagenees zie ik

Inmiddels trouwens al weer wat kleine klusjes aan de Golf gedaan.

Gelukkig is een deel van het interieur hout van de plastic boom maar een paar dingen zoals de midden tunnel zit van dat gore rubber op wat half los laat, dat inmiddels eraf gepoetst, de deurgrepen moet ik nog doen maar dat komt wel want het knopje van de spiegel verstelling was ook afgebroken en die heb ik nu in de bestelling dus zodra die binnen is pak ik dat gelijk wel aan.

Vorige week ging ik even de wagen een klein beurtje geven, dus het filter en de olie gewisseld maar toen ik de carterplug uit de pan draaide kwam de schroefdraad gezellig mee naar buiten

Gelukkig hadden ze bij de zelfsleutel garage een tapset + overmaat carterpluggen liggen. Ik wilde eigenlijk een helicoil erin draaien maar die hadden ze niet in de juiste maat en bij de Brezan waren ze toevallig ook net uitverkocht . Enfin, nieuwe draad getapt en plug erin, hadden ze net de juiste maat koperen ringen weer niet op voorraad

Moest toch doorrijden dus maar even een iets grotere ring gepakt maar dat bleef natuurlijk lekken (zij het licht) dus afgelopen zaterdag weer even terug en de goeie maat ring van te voren even gehaald. Nu weer lek vrij dus

Reply With Quote