View Single Post
Old 05-12-2014, 20:55
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by bobbob
Lekker bezig man! Ik ben heel erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Dit is niet iets wat je vaak langs ziet komen

Dank je wel

Het is eigenlijk ook een project die zo gelopen is ipv bedacht

Ik had een koets die onverkoopbaar was en een motor die ik niet kan gebruiken voor in een berg cup auto omdat hij te veel cilinderinhoud heeft om mee te mogen doen. Deze TT-RS motor is zo'n beetje het laatste wat ik zou verkopen en moest toch ergen in komen.

Ook de schade Cupra R was een toeval. Ik zat op een ochtend achter de computer met las-ogen en kon hier door de gang niet krijgen. Een kameraad kwam binnen die ik de advertentie liet zien en voorstelde om er even te gaan kijken. 2 uur later waren we op weg met een autoambulance

Een mooie 2.0 TFSI met origineel al 265pk en compleet met alles wat ik nodig heb om in de Golf mk2 te zetten. De rest kan ik gebruiken om mijn Gele Leon weer mee op te bouwen voor wat er miste zoals het interieur

Ik zou de originele 6-bak ombouwen naar 4Motion omdat ik alle achteras-delen nieuw heb liggen van een TT-RS en niks tot weinig opbrengt als ik deze zou willen verkopen.
Een paar weken later stond er een RS3 DSG-bak op Ebay die helemaal nieuw is en compleet met vliegwiel. Omdat het veel geld bespaart tov het ombouwen van de originele bak en Koppeling, vliegwiel etc die ik anders nodig zou hebben, heb ik geboden tot het bedrag voor wat ik ander kwijt zou zijn geweest voor het klaar maken van de 6-bak. Deze bieding eindigde tot 11 Euro onder het bedrag wat ik had ingesteld als maximum waardoor ik hem nu heb staan voor het zelfde bedrag als wat ik anders ook kwijt zo zijn geweest.

Het moest gewoon zo zijn denk ik
Reply With Quote