View Single Post
Old 09-12-2014, 20:24
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru

Send a message via MSN to arno Derby

Quote:
Originally Posted by polopower
Zaterdag idd heen geweest met de instelling hem te kopen. Ik had hem wachtgeld betaald om de auto voor me apart te houden en het zo afgesproken dat ik er bij weg kon lopen als het niet helemaal aan de geschepte verwachtingen deed en dat deed het helaas niet. Ondanks de dat hij net een apk er op heeft zitten vind ik dit niet een rijdbare auto. Zo is de koppakking lek, heeft hij wat rotte plekken, water in de kofferbak en is er fundamenteel iets mis met de lak van het dak. Op zich een uniek autootje, maar voldoende slecht om mijn € 50 verlies te nemen.

Ik wilde er niet te negatief of schrijven voor het geval het voor jou wel een beauty was.
Maar idd is hij slecht front, achterpaneel, beide dorpels, binnenschermen en vooral de bodem was erg slecht. op meerdere punten kon je op de stoeptegels kijken.
Daarbij was de auto helemaal met een kwast geschilderd. Niet een heel groot probleem wanneer je hem zou spuiten maar het ziet er wel lelijk uit.

De enige pluspunten waren voor mij de vrij mooie deurpanelen en de voorschermen die er nog niet ze heel lang op leken te zitten.

Ook voor mij was de auto het niet waard. Ik denk ook dat het een auto is die in onderdelen weg zal gaan.

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote