10-12-2014, 19:31
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
Lees steeds meer dat mensen intercoolers van Wagner gebruiken. Wat is de reden daarvan? Bestaat het nog niet zo lang? En wat maakt deze zo goed? Of is het een intercoolerset die zonder aanpassingen op de plek van de originele past, maar dan betere flow en koelend vermogen heeft?
|
Eigenlijk zeg je het zelf al
Ik ben sinds kort zelf dealer van Wagner Tuning en het is vooral iets van de laatste paar jaar dat zij erg gegroeid zijn als bedrijf. Zij maken hoogwaardige producten die een grote verbetering zijn tov het origineel en zo is ontwikkeld dat deze het origineel vervangt zonder rare aanpassingen enz.
Ik ben met dit merk begonnen omdat zij nieuwe/betere G60 intercoolers leveren met de originele pasvorm. Ik heb deze gebruikt op de rode Golf mk2 met de 1.8T motor die hier ook op het forum staat.
Je kan op de foto's al het grote verschil zien van het volume van de intercooler waardoor hij beter koelt. Ook de doorstroming is beter dan die van het origineel.
Op de onderste afbeelding is te zien hoe veel hij beter koelt tov de originele intercooler.
Hier nog even een test van verschillende intercoolers:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=180325
|