hier weer klein update'je
AAN DE KENT! AAN DE KENT! WANT IK KUM DR AAN!
http://www.youtube.com/watch?v=jknZGE1FkPI
sorry hij beetje crapy......eigenlijk gewoon helemaal crapy

helaas hang mijn verstand nog steeds tussen de benen dus kan maar 1 ding tegelijk
de golf moet echt goed uitgelijnd worden met linkse bochten ken ik het stuur gewoon los laten :?
de magneet klepjes zitten nu achter het handschoenen vakje.
steun is nog beun maar ben er nog niet meer klaar.
tapijt en isolatie eruit getrokken.
alles kurkdroog op rechtsvoor na

plas met water erin waar je U tegen zeg
paravaan bekeken en recht onder de ruit(wel beetje bobbelig maar niet extreem)
dus die maten hangen nu aan de was lijn om te drogen.
en nu kijken of het droog blijf.
vooruit nog even met de motorkap open
goedies

GTD logo en clean kofferklep stripje

lijk wel alsof de asbak van de console vol heeft gezeten en de eigenaar maar het hele console als aftik bak heeft gebruikt

bah bah! wat een lucht!
nu eerst maar gelijk uit elkaar getrokken om hem eens grondig te wassen :E
maar echt for real

weer z'n kabelboom prutser

9gauge jonghuh!
tellers kunnen nu naar boven en de radio naar benende
net het console schoon gemaakt. helaas vond ik hem niet mooi dus morgen of straks even naar me schuur om ander console te pakken om het votex erop te bouwen.
de voor en na poetsbeurt (recht console is ook niet mooi genoeg en is in gesneden)

moet nog verder geschrobd worden
radio passen maar ik twijfel nog wel :oops:
optie 1

optie 2

(jaja ford radio deze ha ik nog nieuw liggen had ik van me pa gekregen want die reed vroeger zn ding Taunus

)
was nog niet helemaal de bedoeling maar ik had zoveel gezeik met die handrem kabels voor de trommels dat ik deze upgrade maar gelijk heb gedaan. had het toch al ligge.
lucas 38 (m3 GTI) handrem kabels 1522 (mk2 GTI nieuw type)
een rode klauw was moest nog nieuw afdicht rubber hebben die had ik jaar terug al gekocht. bleek dat ik voor de g60 voor klauwen rubbers te hebben ipv de achter

maar zat op voorraad alleen links is nu groen en recht rood

gelijk een nieuwe CORRECTE kabelboom gemaakt

(meter paneel word nog anders kom 1 in midden voor EGT en aan zijkanten de elek ramen)
ook wou ik deze update uitvoeren
maar word me net weer te race en veels te hard voor mijn daily dus ga het niet doen misschien wel ooit voor me race project mocht ik nog eens tijd voor krijgen.
gaat allemaal maar langzaam omdat ik weer terug moet naar school tot febuari dus geld is ook wat minder nu.
voor ik alles erin bouw wil ik eerst die auto 90%+ vocht vrij maken. dus nu als eerste op de planning het originele dakraam repareren