View Single Post
  #13  
Old 24-12-2014, 20:39
VolkswagenRacing's Avatar
VolkswagenRacing VolkswagenRacing is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
Default

Quote:
Originally Posted by Oldie79
Standaar bak AGU 20VT is een EBD met de volgende overbrengingen:
1e versnelling:3,300
2e versnelling: 1,944
3e versnelling: 1,308
4e versnelling: 1,029
5e versnelling: 0,837
Final drive ratio: 4,235
Dit is gebasseerd op de standaard mk4 met 19inch meen ik.

De golf/jetta/passat vr6 hebben de volgende bak, een CCM 02A
Met de volgende overbrengingen.
1e versnelling: 3,300
2e versnelling: 1,944
3e versnelling: 1,308
4e versnelling: 1,034
5e versnelling: 0,838
En deze zijn gebasserd op 15 inch standaard velg maat.

Denk ik goed, als ik een 02A CCM achter een 20vt in een mk1 hang dat ik dan vrijwel het juiste vermogen uit men bak kan halen zonder het gevoel te hebben dat ik een berg cup aan het rijden ben door het vele op schakelen?


Ik denk dat de banden maar (rolomtrek) belangrijker is als de diameter van de velg!
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
Reply With Quote