Quote:
Originally Posted by Joey053
Ik had her en de al gelezen dat hij inderdaad weinig tijd heeft en ook al geen nieuwe projecten meer aanneemt.
Waardoor ik ook wel weet dat tijd de grootste vijand is. Het is jammer dat je daardoor overgeleverd ben aan andermans kunsten.
Het is dat Morien de schuld doorgeeft en de kosten niet voor eigen rekening neemt
terwijl de oorzaak wellicht in de opbouw van het blok lag waardoor mijn vertrouwen naar hun er niet is. Natuurlijk weet je nooit zeker hoe en wat maar ik zou ze niet meer blind vertrouwen.
Ik hoop voor iedereen dat het nu gewoon goed is en dat er straks lekker kan worden gevlamd met de golf.
Ik heb zelf eens problemen gehad met een golf VR6 die ik weg had gebracht voor een kettingrevisie maar tot 3 keer toe terug moest omdat ze zaten te prutsen(gelukkig doen ze nu geen klantenwerk meer alleen rollerbankdagen). Uiteindelijk wel opgelost dus ik ga geen namen noemen.
Maar goed ik leef gewoon erg mee met dit soort dingetjes en hoop dat we deze auto nog eens in actie zullen zien op youtube ofzo 
|
Ik waardeer het zeker dat je zo meeleeft en ik weet zeker dat je het goed bedoeld
Het werk wat ik doe is eigenlijk onmogelijk voor in dit land waar geen ruimte is voor ambacht.
Ik ga door op eigenwijzigheid omdat dit mijn ziel en zaligheid is en probeer hier zo lang mogelijk mee door te gaan.
Ik heb idd heel erg veel werk en ben voorzichtig met nieuw werk aannemen.
Voor een groot deel zit ik al vol gepland voor wat de grote projecten betreft het aankomende jaar, maar ik houd altijd ruimte voor kleinere overzichtelijkere reparaties/werkzaamheden/projecten tov de meer-jaren projecten. Er zijn ook veel mensen die bezig zijn met hun eigen project en door ons alleen de delen laten doen die zijzelf niet kunnen of willen uitbesteden. Hier houd ik altijd ruimte voor vrij, en anders maak ik er wel ruimte voor
Deze rode mk2 zal binnen een paar weken weer rondrijden. Ik zal er de eerste paar honderd km zelf mee gaan rijden omdat deze klant dit graag wil.
Na het inrijden van zo'n 2000km gaat hij opnieuw de bank op bij JD en dan zullen wij er zeker een filmpje van gaan maken mits deze klant hier mee instemt.