29-12-2014, 14:49
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Velgen opmaak
Beste forummers,
Ik heb sinds kort nieuwe velgen maar ze moeten een beetje opgemaakt worden dus wil ik dit het beste doen maar weet niet zo heel goed hoe.
ik heb bij 2 velgen dat de ventielen er uit zijn nu moet ik daar dus nieuwe voor maar kan ik deze gerust zelf steken of is dit het beste om bij een garage te laten doen? en kan ik ze misschien beter alle 4 verwisselen dan?
nu heb ik nog een probleempje dat er een beetje borduur schade op zit maar dit is op te lossen maar er zit op een velg ook een iets diepere kras(zie foto) nu was mijn vraag of je dit er helemaal uit moet schuren of gewoon vlak schuren en bijvoorbeeld opvullen met een pasta?
en wat is de korrelgroote van schuurpapier om dit te schuren?
het gaat over alluminium velgen van borbet b het zijn 15 inch 7J velgen met et waarde van ik meende 33 past dit gewoon onder mijn golf 2 met schroefset zonder de wielkasten uit te rollen enzo?
en ik wil er ook zomerbanden op en liefst klein beetje getrokken wat is dan de beste bandenmaat? en zoals jullie zien zijn mijn naafkapstickers de verkeerde want die waren er afgehaald door vorige eigenaar maar wil terug originele borbet. iemand een idee waar ik ze het beste kan bestellen ofzo?
alvast bedankt!