View Single Post
Old 31-12-2014, 10:37
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life

Mannen, ik meng me niet graag in dergelijke "discussies".
Maar hier wil ik toch even graag wat over zeggen:

Iedereen doet het op zijn eigen manier en ik waardeer ook zeker de manier van Sipke die ook erg gave projecten bouwt voor een ander budget en dan ook nog eens die snelle tijden neerzet! Ook ik krijg een email als hij weer een update in zijn build-threats post
Het gaat om de insteek waarvoor en vooral de waardering voor de ander niet uit het oog te verliezen.

Laten we voorop stellen dat we allemaal onze bolides in een schuurtje hebben gebouwd en ook zijn begonnen, including JD.
Ben vaak zat 's avonds na zijn werk naar Lochem gereden en de Corrado's staan te bewonderen van hem en Evert bij zijn oude huis met schuurtje.
Ik heb het dan over 1997-1998 en dit was voor mij samen met de PVW de inspiratie en het begin van mijn VW verslaving en ik weet zeker voor velen met mij!
Man, als ik terug denk aan:
- de mk1 16VG60 van Jeroen zelf
- de mk1 16VG60 van Roka (die Sparco stoelen heb ik in de Corrado)
- de mk1 16VG60 van Jan en Sonja Nieuwenhuizen
- de mk2 16VG60 van Abel Korte
- de Corrado G60 van Evert Dirker
- de Corrado 16VG60 van Jeroen zelf
- de mk4 20VT G60 van Roka
- etc etc

We hebben allemaal de keuze gehad om ons privé leven on-hold te zetten en onze hobby om te zetten in een bedrijf toen we in de gaten kregen dat dit ons goed afging.
Een enkeling heeft dit ook daadwerkelijk doorgezet en echt geen bank overvallen of zolder volgezet om die dikke motor te bouwen. Hiervoor is dus echt wel af en toe een pot pindakaas minder gekocht hoor, geloof me!
Laten we daar aub het juiste respect voor opbrengen.
Reply With Quote