Goeie avond iedereen, hier zijn de foto's van van de motorkap gepoetst zoals ik dacht dat het goed was:

Zoals je ziet is de glans niet echt zoals ik bij andere mensen zie.
En hier het spiegelbeeld van het huis in de lak. (het huis staat 5 meter van de auto af)
ps. de spullen en de manier hoe ik hem heb gepoetst zijn:
eerst afspuiten met hogedruk spuit, daarna gewassen met shampoo van valma en de washmitt van turtle wax, daarna met een tuinslang lak boven de lak de shampoo enzo eraf laten lopen, dus niet dat het ging spetteren ofzo (is me ooit verteld dat dat beter is), daarn heb ik de motorkap gedroogd met meguairs water magnet, hierna ben ik aan de gang gegaan met de refine & shine clay bar kit van turtle wax, en daarna heb ik de lak gepolijst met turtle wax scrats remover een grijse fles(is me vertelt dat dit is voor polijsten en niet voor krassen te verwijderen, en hierna heb ik de motorkap in de wax gezet met de nieuwste wax van turtle wax(iets met finish erin??)
verder heb ik alles in en uitgepoetst met 2 verschillende pads voor elk onderdeel..
ik hoop dat jullie nog tips of aanwijzingen hebbe waar ik op moet letten, dat zou ik erg fijn vinden!!!
groetjes Bas