View Single Post
Old 11-01-2015, 17:55
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

update!

de uitlaat ben ik jammer genoeg niet meer aan toe gekomen, moest bochtjes e.d. bestellen en die waren er niet voor het einde van de vakantie. dus dat is weer iets voor de volgende vakantie.

wel met het rijden erachter gekomen dat de koppeling ook op zijn eind is.. maar verwacht niet dat het overdreven veel werk zal zijn om die te verangen.

anyway, ben niet veel meer met de cabrio bezig geweest heb namelijk een project erbij (tijdelijk). de koppakking was lek dus mocht hem voor een mooi bedrag overnemen

polo 86c uit 1992, 86.000km 1e eigenaar, met zelfs het garantiebewijs er nog bij:

maar even back on topic, ik ben vandaag wel weer bezig geweest aan de cabrio. ga nu rustig aan het interieur afbouwen, heb besloten om de stoelen en achterbank voorlopig gewoon in de combinatie rood/zwart te laten. dat brengt toch wat kleur in het interieur en als ik het achteraf nog wil veranderen kan dat alsnog.

maar ik liep wel gelijk tegen wat problemen aan.

hoe zet je de rugleuning precies vast? want ik heb toen ik de oude eruit gehaald heb maar even vlug vlug eruit geschroefd en nu weet ik niet meer hoe het terug moet, heb er op de foto een bout in zitten maar ik begrijp dat dat niet gaat want de leuning moet nog kunnen draaien.

iemand die weet hoe dat precies vast zit?
en ook dit:

dat zit tussen de deurpanelen en de rugleuning in, en ik meen dat daar dit knopje op moet en dat je dan de rugleuning naar voren kunt klappen. er zit alleen niets achter het plastic van een hendel ofzo dus ik weet het niet...

en is dit een oliedruk, of temperatuursensor. of is het iets heel anders? hij zit op de zijkant van de kop..

- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote