
16-01-2015, 16:37
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Aug 2012
Posts: 136
|
|
Tnx! Warmtstoken is iets wat ik nog niet heb toegepast op sleutelgebied. Maar ik zal eens kijken of ik nog ergens een vlammenwerper heb liggen.
Andere turbo is ook een optie, maar die ik heb is schijnbaar nog aardig fris. Dat wil zeggen, nauwelijks radiale speling. Maar hoe die er van binnen uitziet weet je natuurlijk niet. Er zijn wel mooie filmpjes over Garrett turbo's op 'mercedessource' youtube kanaal. Met verassend verontrustende hoeveelheden aangekoekte olie in turbo's van 300.000 km en meer..
Die toppics die je aanhaalt ken ik al! Mede daar inspiratie en info opgedaan voor dit project. Kwam die AAZ pijp icm K14 niet een beetje laag bij de grond?
Goed eerst maar eens kijken of ik dit klusje voor mekaar krijg.
|