
23-01-2015, 16:41
|
Postwhore
|
|
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
|
|
Quote:
Originally Posted by Joentje
Gezien je bij een atmosforische motor alles tot vrijwel het uiterste gebruikt, om aan de gewenste pk's en koppel te komen. Ga je vaak sneller naar limiet van de gebruikte materialen, en is hierbij vaker onderhoud nodig en soms vervanging. Wat een vrij duur grapje word.
Met een turbomotor, heb je door "kleine" aanpassingen al sneller de gewenste koppel en pk's. En hierdoor heb je minder snel "grote" slijtage.
Maar dat is mijn mening naar mijn ervaring, en er zal vast wel iemand zijn met een andere mening. Maar ik hoor en zie graag feiten. En alle hulp om een beslissing te maken is uiteraard welkom! 
|
Ik heb nog wel een bijbaantje voor je,kan je hier achter het Centraal Station werken,betaald goed en naar het toilet gaan gaat dan ook makkelijker
Moet je wel ff wachten dat de knietjes weer in orde zijn 
|