View Single Post
  #5  
Old 27-01-2015, 17:21
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,878
Default

@boehrer
Dat oliedruk potje die wordt gesplitst in een signaal voor je oliedrukzoemer en is tevens sensor voor je analoge meter.

Meestal zit de uitdaging er als je
Orgineel MFA olie temp EN Aftermarket VDO olietemp meter wil aansluiten daarvoor mag je niet dezelfde sensor en of dezelfde draad gebruiken
Oliedruk zoemer bij G60 is 1 sensor op het oliefilter huis en 1 zijkant kop als daar waardes niet goed zijn gaat de zoemer af. Het potje is 1 drukzoemer en 1 oliedruk siginaal voor meter dus het splitst 1 aansluiting voor twee functies.

Bij de G60 lukt niet om het drukpotje aan de zijkant te zetten ipv de druksensor te weining ruimte met de olieaanvoerleiding vande lader. Dus zul je moeten verlegen of oplossen zoals in mijn eerste post.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
Reply With Quote