View Single Post
  #8  
Old 28-01-2015, 11:38
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,878
Default

Er zijn dus twee oplossingen mogelijk. Zoals Style heeft toegepast en zoals ik heb toegepast. Het T-stuk wat Style heeft gebruikt heeft volgens mij aan de kop de aansluiting zitten voor de olietoevoer voor de lader. De bout zal een banjo bout zijn zodat de olie er door kan.

Als je kijkt naar jou foto's;
De voorste sensor (kleintje) op het oliefilterhuis is olietemp (voor mfa)
De achterste (groote) op het oliefilterhuis is oliedruk voor zoemer
Aan de zijkant is ook oliedruk voor zoemer

Ik heb het drukpotje voor zitten op het oliefilterhuis. Dit kan ook met zo'n t of y stuk (1 aansluiting hoef je dan niet te gebruiken maar gaat om dat je het drukpotje kwijt kan zonder dat het raakt). Ook heb ik daar mijn olietemp gesplitst voor de kleine olie sensor (olie temp MFA) en lange vdo sensor (olie temp VDO)

Volgens mij heb je zo voldoende info
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
Reply With Quote