stond pas met een verrote koppeling langs de weg
zat er aan te omen maar goed uitstellen uitstelen
zondag om 1uur begonnen met alles los trekken
- startmotor
-voorste motorsteun
-aandrijfassen
-baksteun
-koppelingskabel
-schakelmechanisme
met de aandrijfassen los draaien ineens PANG!
...en Bam! pleur hem daar maar neer
GVD t*fus ding sta ik op de trap in de smeer put glij die ladder weg donderstraal ik half met bak en al die put in

heel me arm dik en blauw Heikel!
old vs new

kwart voor 8 waren we klaar dus nog redelijk vlot gedaan denk ik zo.
dag er na wou ik nar de sloop voor wat mk2 onderdelen gebeurt me dit

fuseekogel los gekomen en gelijk heel me homikineet aan snot getrokken.
verder geen schade maar goed nooit gevoelt dat die zo extreem rot was
wel dat die eraan zat te komen.
links en rechts gelijk maar de kogels vervangen en de homikineet van de bad zijde. weer 85,- verder en nog niet op de sloop geweest.
naja hij doet het nu weer goed en hopelijk blijf dat even
ook allemaal spul geregeld voor de mk2 TDI
ook heb ik een zwarte hemel met schuifdak gescoord op de sloop nog wel

jaar aan het zoeken geweest
gelijk de GTI achterlichten gemonteerd
komen dikke bumpers op maar die moet ik nog spuiten
ook de 20vt motor met 2 setje g60 remsetjes verhuisd.
owja en heb velgen gepast
kon het echt niet meer laten en ik voelde aan me voorhuid dat het die adapters een beetje krap waren
dus ik heb even mn porsches gepast met dit als resultaat
na een halfjaar stof happen
achter op 20mm adapter 8j velg

(halve pink zonder band

)
kan nog naar buiten dus ik denk dat ik maar naar wat bredere adapter ga
dus gebeurt zat
straks na een maatje toe in nieuwegein voor men kruiskoppeling voor de mk2 en dan kan ik weer sturen en naar de RDW rijden
