07-02-2015, 13:57
|
VW Guru
|
|
|
|
Denk toch dat hij wel weg zal gaan voor minimaal 4000-4500. Auto lijkt mij verder wel compleet. Zo zie ik de originele hoedenplank met het leren randje, stalen bumpers en als alle onderdelen erbij zitten zoals gezegd dan is hij wel compleet. Het feit dat de originele hoedenplank er in zit en dat hij al vanaf 1996 stil staat doet mij denken dat hij wel compleet is kwa onderdelen. Al het carrosserie werk is al gedaan en daar lopen de meeste restauratie's op stuk. Zou hem wel willen hebben maar heb geen geld, ruimte en heb al een golf staan die nog onderhanden genomen moet worden. Probeer maar eens een complete NL stalen bumper oer-gti te vinden van modeljaar 77 of 78. Kun je lang zoeken. Het enige jammere is wat ik tot nu toe kan zien is dat de bij-rijder stoel niet van modeljaar 77 of 78 is maar van 79 of later. Denk wel dat je nog min.10K nodig hebt om hem weer netjes op de weg te krijgen, maar is wel te doen. En als hij klaar is heb je ook wat en is hij wel 15k waard al heb ik er nog nooit eentje te koop zijn staan voor die prijs om de eenvoudige reden dat ze er gewoon NIET zijn. Zie ook wel mensen hier op het forum die mega veel geld in een rotte cabrio steken om deze te restaureren kun je beter deze kopen want dan heb je meer kans dat je je geld nog terug ziet. Hoop dat iemand van hier hem koopt, dan kunnen we de resto volgen.
|