View Single Post
Old 07-02-2015, 14:55
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Ben ik helemaal met je eens Heinz. Eerst gaan kijken voor je een goed oordeel kunt geven over de auto. Wat ik wil aangeven met mijn post is dat ik altijd als eerste van de positieve kant uitga en dan pas ga kijken of het allemaal wel zo positief is. Van de positieve kant bekeken kan ik niet veel negatieve dingen over deze auto opmerken. Al de vorige post zijn vanuit de negatieve kant bekeken en dat vind ik jammer. Wat ik als positief zie zijn: origineel NL kenteken, stalen bumpers , origineel dashboard, originele hoedenplank, waarschijnlijk vrij compleet kwa onderdelen en als laatste hij schijnt hard te wezen dus niet in de staat zoals die van Barn171. Tegenvallers kunnen zijn: slecht laswerk, incompleet kwa motor en anderde onderdelen en het interieur klopt niet. Gewoon gaan kijken voor degene die er interesse in heeft. De meeste oer gti's die ik te koop zie staan vallen bij mij al af omdat ze te rot zijn en niet meer origineel (motor, dashboard, achterlichten en interieur). Deze die nu te koop staat heeft bij mij het voordeel van de twijfel.
Reply With Quote