13-02-2015, 13:04
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ben benieuwd. Om hem weer in top conditie te krijgen ben je gewoon 10-12000 euries kwijt. Dat is voor de meeste mensen al een probleem, laat staan al de tijd de je nodig hebt om alles weer perfect te krijgen. Of je aanschaf dan 2000 of 4500 is maakt dan ook niet meer zo veel uit. Zijn niet veel mensen die de tijd en financiƫn hebben om zo'n auto echt serieus aan te pakken. De meeste staan weer voor paar jaar ergens geschorst in een schuur en worden dan weer doorverkocht wegens geen tijd(he me vriendinnetje en ik krijgen kids ), geld (pff kost toch wel geld zo'n kleine) of zin (Ik ben blij dat die kleine eindelijk slaapt en ik nu even op de bank zit) om hem echt te gaan restaureren. Mocht het niet tot kids komen denkt je vriendinnetje wel: krik jij je golf maar op, in de avond uren, dan krik ik wel met een ander hehehhe. Ik wens je kameraad veel succes met het opknappen van zijn Gti en denk dat het vinden van het complete interieur het grootste probleem zal wezen. Ik kon vorig jaar een rode NL 08/77 gti kopen voor 4500 met een interieur in nieuw staat en met een redelijke carrosserie. Heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik nog eentje heb staan in de schuur. Deze auto had ik al langer op het oog en ik had de vorige eigenaar gevraagd mij te informeren als hij hem wilde verkopen (Was hij noooooooit van plan zei hij). Maar toch dus. Deze is naar een vader en zoon gegaan die hem weer in topstaat willen brengen en denk dat het nog gaat lukken ook.
|
Zijn ook mensen die het zelf kunnen [restauratie] dan kost het een stuk minder he  dan als je alles bijna laat doen.  En de Golf Gti Grill van 1976 heb ik ook binnen dus je hoeft die frans man niet meer tevragen voor mij 
|