Jongens, ik zie het niet meer zitten, ik weet het allemaal niet meer. Ik ben bezig aan een motorswap van een 1900 tdi AFN uit een seat cordoba 6K. Alles netjes overgebouwd, GT-1749VA turbo, grotere verstuivers, sachs koppeling en kleine revisie van het blok gedaan. Kabelboom hebben we niks hoeven aan te passsen want mijn golf was al CE2.
Motor start en draait goed rond, maar slaat niet aan. We kunnen ook geen vagcom eraan hangen voor hem uit te lezen want deze kan geen verbinding maken. Mijn maat heeft op de K-lijn gesoldeerd, misschien dat het daardoor komt?
Immobilizer (startblokkering) is aangesloten en de seat sleutel steekt in de ring.
We dachten ook misschien dat de pomp 180 graden verkeerd stond, om dat hij af en toe een slag wel ontbrandde, deze dus een toer omgedraaid maar dat maakt geen verschil.
Tijdens het starten komt er wel witte rook uit.
Ik weet het niet meer jongens, mss dat iemand die het kan oplossen wil langskomen tegen betaling?
Het probleem is dat ik deze week nog heb, en 1 maart moet ie naar de spuiter voor nog wat stukjes bij te werken en blanke lak erover te zetten (ben ik hem 3 weken kwijt) en dan heb ik nog een maand en moet ik ermee naar worthersee..
Wie helpt mij aub uit de nood?