Quote:
Originally Posted by jellehier
Leuk hoor een origineel Nederlandse gti, maar er is niets origineels meer aan, de motor is eruit getrokken, het interieur is veranderd, de spatborden zijn gewijzigd etc. Etc.
Is dus niets meer dan een gewone golf 2kas met een motorombouw, dik interieur etc. Maakt niet meer uit wat het voor kenteken was. Net als in het geval van Ken z'n diesel.
|
Hier wil ik toch even op in gaan.
Dat het een originele gti 8v kas is is dan ook niks aan gelogen.
Dit wordt vermeld omdat je een dergelijke gti in deze staat moeilijk te vinden is. Ik heb de kas gezien toen alles gedemonteerd was en moet zeggen dat delen die bij mijn kas zichtbaar doorgeroest waren (mijn kas heeft 177k op de teller staan) hier nog in prima 'harde' staat zijn.
Dus het is zeker geen 'gewone' mk2 kas, dit is een gti op kenteken en dat maakt zeker wel uit!
Maak een golf D origineel en erg netjes, dat is een een standaard golf in diesel uitvoering.
Maak daarnaast een GTi origineel en erg netjes, heb je wel een GTi!
Daarnaast zitten hier dusdanig veel schaarse OEM mk2 delen op dat het de auto in waarde doet stijgen. Dan heb ik het dus niet over ene nieuw voorruitje, nieuwe rubbers en boutjes.
Auto is trouwens ook zonder de 3k wielen (die als je op meerprijs afgaat je 2k kosten) te koop, dus beter heb je het hier over de 9k vrpr..
Ik heb het dus niet over het rechtvaardigen van de vraagprijs maar puur over het feit dat jij de waar als gti bestempeld als nul
Quote:
Originally Posted by Black Devil
Misha, wat ik niet vind kloppen is het feit dat het een originele NLer is, maar wel 'verprutst' wordt met G60 lijsten. De auto is meer waard als de buitenzijde 100% origineel zou blijven.
En 3K voor die wielen..............
|
Ook al niet mee eens. De meerwaarde van een geheel 100% gti hoeft niet meer te zijn dan aan de andere kant de meerwaarde van een jong snel blok/us recaro/brembo's/g60 lijstjes etc etc.
Dat iemand liever een geheel oem gti heeft dan een omgebouwde, dat kan natuurlijk altijd, staat geheel los van de waarde