View Single Post
Old 08-03-2015, 10:41
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

ik heb eigenlijk een probleem bij het optrekken, wanneer ik in z´n 3 redelijk wat gas geeft, gaat de motor heel veel toeren maken en dan op een gegeven moment, grijpt de koppeling hem aan. het voelt dus alsof hij het vermogen dat die heeft niet kan leveren op de wielen. nu dacht ik dat er twee dingen waren die het konden zijn, of de koppeling is gewoon versleten, of het is de koppelingskabel...

maar het vreemde is dus, als de koppeling op is dan zou die het in elke versnelling moeten doen toch? ik heb er namelijk in z'n 1 en 2 geen last van 3 en 4 wel en in z'n 5 ook een beetje... iemand enig idee?

Ik ben trouwens ook opzoek naar een beugeltje voor mijn stabilisatorstang.. de twee buitenste die eromheen gaan heb ik al kunnen bestellen maar de twee binnenste (zie foto), kan ik nergens vinden, de dealer heeft ze niet, bij classicparts zijn ze ook niet verkrijgbaar, de enigste waar ik van kon vinden wie ze had was 'claus von essen' maar daar zijn ze sinds kort ook niet meer verkrijgbaar.. weet iemand waar ik ze misschien nog kan vinden?

- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote