17-03-2015, 22:36
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Niet iedereen wil een auto om te worden nagekeken 
|
Nee, dat is ook niet mijn statement. Het was een reactie op Joris zijn opmerking.
@Wessel, ik heb van alles gehad.. simpel spul, mk2/mk1 1.3/1.6, maar ook patina kevertjes en bijvoorbeeld ook 'n Rallye.. maar mijn ervaring met al die auto's is echt niet dat ik nou in nekkendraaiers rondrij vergelijkbaar met Lambo's, Ferrari's of Pagani's en al dat spul. Als er zo'n extreem ding voorbij komt dan springt iedereen op, toen ik met die Rallye rondreed waren er maar weinig mensen die 2 keer keken bij zo'n auto. Kevers is dat wat extremer maar dit is ook wel een veel opvallendere verschijning, wijkt veel meer af van het standaard straatbeeld zoals een super-exoot dat ook doet. Een Rallye is daarentegen voor het ongetrainde oog gewoon een oude Golf waarvan ze 't vreemder vinden dat hij überhaupt nog rijdt ipv dat hij op de sloop staat.
Quote:
Originally Posted by skywalker38
De meeste mensen die ik spreek verklaren mij überhaupt voor gek wat ik allemaal met "mijn" golfje doe,voor ons is het een bepaald gevoel wat wij erbij hebben
Of ik moet het mis hebben?
Hahaha als ik de reactie van Misha lees dan denk ik dat de meeste mij hier dus ook wel voor gek verklaren 
|
Nou goed, voor gek.. iedereen zijn eigen invulling aan de hobby. Wij hebben binnen de vriendengroep ook allemaal een autotik, hetzelfde als (denk ik) zo'n beetje iedereen dat heeft die op zo'n forum rondkijkt/meeleest/post. Peter omschrijft het inderdaad mooi. Mijn struikelblok was de uitspraak dat je voor 25k(!!) weinig kunt bouwen.. Iedereen heeft zijn eigen budgetten (90% van het volk komt waarschijnlijk niets eens in de buurt van de 25k) en bouwt/koopt op basis daarvan zijn auto. Wil je zeggen dat al die mensen niks fatsoenlijks rijden?