View Single Post
Old 18-03-2015, 20:55
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by JVW77
Raar verhaal...ik heb een semi oldtimer verzekering voor mijn cabrio mk1. Deze kon ik krijgen met als voorwaarde dat er een taxatie rapport zou worden opgemaakt en er is een max hoeveelheid km's per jaar gesteld.
Ik had eerst een tijdelijke dekking op basis van het verlopen taxatie rapport. Na nieuwe taxatie, welke hoger uitviel, nog specifiek gevraagd of het hogere taxatiebedrag van invloed was op de premie...was niet het geval en het bedrag van de taxatie zou als "vervangingswaarde" worden uitgekeerd....ik begrijp dus ff niet wat er bij jou verkeerd gaat.

ik ook niet, en weet niet of dat het ligt aan het feit dat het bij Interpolis is of.. alles gaat dan namelijk een stuk makkelijker en krijg korting enz. omdat wij hier thuis alles verzekerd hebben bij Interpolis.

er werd wel verteld dat als ik een oldtimer verzekering nam, ik dan wel het getaxeerde bedrag terug zou krijgen maar aangezien je dan maar 6000km per jaar mag rijden, en ik daar sowieso overheen ga. gaat hem dat zeker niet worden..

ik vind het gewoon vreemd waarom dat ik dat wel met een oldtimerverzekering en niet met een gewone verzekering kan, dat zou een taxatierapport voor een auto die nog niet belasting vrij is compleet overbodig en nutteloos maken.. want dan kun je een taxatie waarde hebben die misschien 5k hoger ligt dan de dagwaarde en toch krijg je die 5k niet als er iets gebeurd...
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote