Zo dan! Afgelopen week toch nog even het 1 en ander kunnen doen. Boutjes voor de steekassen gehaald, andere radiateur slang opgehaald om zo het probleem met de laatste aansluiting voor de kvs op te lossen en aan t veranderen geweest met mn ic buis en deze gisteren even netjes laten lassen.
De buis zit er inmiddels weer in (nog geen foto van) dus dat is ook klaar.
De uitlaat ben ik afgelopen week ook nog even mee bezig geweest. Ik heb nog een zo goed als pas-klare uitlaat liggen die ook onder een caddy vandaag komt. Dit was echter een 1.9 tdi. Vraag me af of ik deze zelfde demper ook weer voor deze motor kan gaan gebruiken. Naar mijn idee moet dat geen problemen gaan geven.
Katalysator komt er niet onder. Er komt een moer op de gewone uitlaatbuis om daar de lambdasonde in kwijt te kunnen. Zodoende is een katalysator dan overbodig.
Ook de steekassen zitten sinds gisteravond weer op hun plek. Was even een klusje en geknoei met dat dikke vet maar t zit weer te plek.
Daarna heb ik de voorste wielen er weer onder gezet en de auto weer op de grond gezet.
De grootste dingen die nog moeten gebeuren zijn de uitlaat klaar maken en de achteras wisselen voor een as met schijfremmen.
De koppelingscilinder is inmiddels over de stuurkolom heen geplaatst en vast gezet. ik moet nu alleen nog even op zoek naar een adres waar ik een slang op maat kan laten maken met de juiste aansluiting voor op de cilinder en aan de andere kan de juiste aansluiting voor op de cilinder van de bak.