24-03-2015, 21:54
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by turbojo2
Je zou een afneembaar stuur kunnen nemen. Parkeer je ergens je auto klik je het stuur er af en die neem je mee. Simpel maar doeltreffend. Weet niet wat het kost want bij mij zat het al in mijn golf 1 en ik gebruik het nooooit. Kost volgens mij wel aardig wat. Angst voor diefstal is een slechte raadgever. Ik laat mijn golf 1 altijd open staan als ik ergens ben bijv in een parkeergarage ofzo. Laat dan het raam naar beneden gedraaid want ik heb geen zin in een lamme arm. Raam moet toch weer naar beneden om het parkeer kaartje in de paal te doen. En als ik met mijn cabrio ben parkeer ik hem ook gewoon met een open dak. Je hebt het spreekwoord: Een mens lijdt dikwijls het meest voor (het lijden)wat men vreest. Een dief heeft, in mijn ogen, niet veel aan een golf 1. Maak je niet druk en relaxxxxx. Gewoon standaard slot is voor mij genoeg.
|
Dat zou ik dan zelf niet doen, maar ik heb wel altijd de pinnetjes voor de radio te demonteren in het zicht liggen, hoeven ze tenminste niet mm dashboard te slopen. Maar mss dat je ergens een soort killswitch tussen kan zetten. Zo'n vrachtwagen laadklep sleutel onder de kap o.i.d. Als je het dan toch wil beveiligen.
|