Afgelopen week ff flink aan t door moeten bijten. Vloer er stukje bij beetje helemaal uit gehaald en gekeken tot hoe ver het nou echt gaar was. Gelukkig niet verder als dat bij de 1e diagnose was ontdekt.
Zoals te zien was er op sommige plekken geen redden meer aan dus het meeste er maar uit geslepen.
En dan heb je een groot ruim gat...
Afgelopen week heb ik een aannemer bij mij langs gehad ivm een aanstaande verbouwing. Toevallig dat deze man van huis uit veel in schadeherstel en restauratie van auto's heeft gedaan en nog doet. Hiervan een paar goede tips gekregen zodat ik gisteren weer een nieuwe chassisbalk kon laten maken en een stuk of wat nieuwe dwarsbalken.
Hier ligt het er allemaal nog los in en moeten de dwarsbalken nog op maat worden gezet.
De rechter chassisbalk bleek 1 klein plekje te hebben wat te herstellen is. Een lasser is inmiddels ook geregeld en deze is ook al even langs geweest te kijken. Zal niet zo gekke lang meer duren dat ik met m af kan spreken dat ie hier kan komen om de balken e.d. af kan komen lassen.
De nieuwe laadvloer word gewoon van 2 of 3 mm plaat, dus geen orginele vloer. Deze zal waarschijnlijk hier en daar even aan worden gehecht en dan op de balken met popnagels o.i.d. worden vastgezet.
Daarna de naden enz afwerken met strijkkit en vervolgens het hele gebeuren zowel boven als onder flink in de tectyl zetten. Als de alubak er dan weer in ligt is er niemand die er nog wat van ziet...
Tussendoor van de week ook nog even met de motor aan de gang geweest. Hier en daar even een slang aangepast en her en der nog wat slangklemmen aangebracht.
De kabelboom voor de motor is ook bijna klaar. Zal blij zijn als ik daar aan toe ben want dan moet het project laadbak al defenitief zijn afgerond en gauw worden vergeten...