Thread: Corrado G60 USA
View Single Post
Old 30-04-2015, 14:52
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Bij deze kan ik laten weten dat ik deze Corrado heb gekocht

Op de hele auto is nog geen puntje roest te vinden. De bodem, dorpels enz zijn nog als nieuw.

Ook het interieur is erg netjes en mooi, en is geen enkele punt van kritiek over te vinden, op de bekleding van het schuifdak na dan.

De lak is nog steeds de eerste lak, maar is wat verkleurd en zal een keer overgespoten moeten worden en dan meteen in de betere verf met blanke lak. Er zit een kleine deuk in de rechter achterscherm en zal moeten worden hersteld als hij word gespoten. Deze kan er uitgehaald worden zonder gekke dingen en lassen en moet alleen wat worden terug gehaald.

Motor/techniek is ook niks op aan te merken en loopt en werkt zoals een auto dat hoort te doen met een km-stand als deze. Alles is nog origineel en zelfs de chip is nog zoals hij nieuw is afgeleverd.

Verder zitten er alle boekjes bij incl. een hele stapel facturen enz.

Auto is nieuw geleverd in Californië en is 6 jaar geleden naar nederland gehaald met 62K Milen op de klok. Sinds dien is er maar weinig mee gereden aangezien de klok nu op 70K Milen staat (112.000km).
Dit alles is aantoonbaar door het serviceboekje en de rekeningen.

De Gordels zijn wat vervelend, maar wel elektrisch. Verder zou ik de km-tellerplaat willen vervangen voor 1 in km.

Mocht iemand zo'n mooi glazen dak te koop hebben of weten, want die wil ik graag vervangen.

Verder zal hij de volgende winter overgespoten gaan worden.
Ik zal er een schroefset met een paar andere wielen onder zetten voor naar de meetings, maar zo dat hij altijd weer makkelijk terug kan naar origineel.

Morgenavond gaan we hem halen en zal ik wat meer en betere foto's plaatsen.

Bedankt voor al jullie hulp, want ik waardeer dit zeker en maakt voor mij een forum als deze waardevol
Reply With Quote