View Single Post
Old 04-05-2015, 19:09
fabbi fabbi is offline
Forum junkie

Zo we zijn weer een goede stap verder.. :ba: de body is blauw....
Ja er zitten vuiltjes in, op sommige foto's te zien...... maar voor de mensen die het niet eerder gelezen hebben, de auto gaat in een later stadium nog een keer volledig gespoten worden en dan in een cabine.
Er had minder stof en vuil in hoeven zitten als ik niet een buurtbewoner had die de op een kier staande garage deur even open gooide... :" heyyyy wat ben je aan het doen, alles goed" :oops: :oops: :oops:
Vooralsnog zijn alle randen en kanten lekker gelakt, is de auto beschermt, en kon ik zien of mijn voorwerk goed was..
Uiteraard enkele naadjes fijntjes afgekit. zodat vocht geen kans meer moet krijgen..
de strak gezette plekken zijn allemaal dik in orde :thumleft:.... heb met kaal/strak maken 1 heel klein deukje over het hoofd gezien, jammer.... maar is peanuts en komt later dik voor elkaar... de rest van het plaatwerk moet toch ook nog....
Maar nu is aan de carrosserie niets meer te vinden van de oorspronkelijke kleur..

Met een wellicht aankomende verhuis (als huis verkocht raakt) eerst maar zorgen dat de achterophanging enz weer op zijn plek komt..
Alles daarvan moet nog schoongemaakt worden en van nieuwe rubbers, lagers enz worden voorzien... werk genoeg dus..
alle leidingen en kabelbomen weer op zijn plek....
ik verveel me voorlopig niet...

Nog wat plaatjes bij mijn praatjes.....

Reply With Quote