View Single Post
Old 11-05-2015, 20:26
J_Bug's Avatar
J_Bug J_Bug is offline
Forum Newbee

Lang niet bericht, laatste periode niet snel gegaan helaas.

Foto heb ik niet kunnen maken voor je, was trouwens ook niet zo heel bijzonder eigenlijk, zagen er nog niet slecht eruit, zaten alleen compleet vast.

Wel zijn de remmen klaar. Meeste laswerk is klaar, nog wel een klein gaatje bij de deur tegen gekomen in de hoek, wordt nog aan gewerkt.
Verder moet het laswerk nog gespoten worden, en de bodem nog een keer behandelen.
Tevens andere claxonring kunnen krijgen, en andere deur en achterzij panelen gehaald. Maar ik heb ze er nog niet naast gelegd maar lijkt net dat het een andere kleur is. Kijk ik later nog even na.

En het mooiere werk!;
De motor!

Hij heeft een beurtje gehad voordat we hem wouden starten, later begreep ik dat dat niet zozeer gebruikelijk is, maar gebeurt is gebeurt zullen we maar zeggen.

Het goede nieuws is wel, hij start!
Alleen bleek er uiteraard wel wat brandstofslangen compleet op te wezen, en de brandstofpomp kon ook de prullenbak in.
Wel is die even aan de loop geweest met een externe pomp, goed nieuws dus.
Keverhuis s'avonds gelijk gebeld voor de pomp, hadden er nog een liggen, gelijk kunnen halen

Morgen wordt er verder gewerkt aan de motortje, maar al met lijkt dat goed er uit te zien.
Al met al komen we er wel.

Reply With Quote