13-05-2015, 19:59
|
Forum Regular
|
|
|
|
Zo even weer wat stof van het topic afblazen.
De laatste tijd wat tegen geslagen gehad. Eerst met de downpipe dit niet past op het bestaande rvs systeem. De downpipe kwam niet laag genoeg bij de grond uit. Helaas had geen TIG apparaat in de buurt. Dus hier moest ik eerst even opwachten. Hierna de nieuwe downpipe uitelkaar geflext en een tussenstuk erin gelast. Nu zit de uitlaat er perfect onder.
Hierna had ik een eigen zekeringkast gemaakt omdat ik van de orginele af wou. Na alles gemonteerd te hebben wou de auto niet starten. Omdat hij wel gelopen heeft moest ik dus alles draden weer bijlangs en jahoor! Ik was er eentje vergeten. Aansluiten en hij liep als een zonnetje. Nu heb ik eentje apart voor de verlichting, etc van een Golf 1 en een voor het motorisch gedeelte van een Golf 4.
Omdat ik het lasapparaat toch kon gebruiken heb ik direct een computerhouder aangepast van een Golf 1 Cabrio zodat de Golf 4 computer erin kan.
Tevens heb ik de accu nu in de kofferbak zitten. Waardoor ik weer een stuk meer ruimte heb ik in de motorruimte.
Hierna had ik een weekje Worthersee. Dus even rust van de auto en tijd om wat anders mooi te bekijken.
Deze even het luchtfilter erin geplaatst en bezig met de laatste dingen opbouwen en inbouwen van de DV en N75. Moet de aansluitingen nog lassen op het IC traject. Hierna remmen ontluchten, bumpers monteren interieurdelen monteren, kabels opruimen etc. Nog genoeg te doen!
Zal binnenkort even wat foto's uploaden hoe hij er nu bij staat.
Had nog even een vraagje. Hoeveel lambasensors sluiten jullie aan en welke? Nu zag ik wel een Golf 1 1.8t staan met eentje gesloten maar helaas kon ik de eigenaar niet vinden.
|