
20-05-2015, 10:39
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Dec 2010
Posts: 331
|
|
Yep, bij de 2.0 ook overigens, is ook dezelfde basis natuurlijk.
Airco naar niet-airco of omgekeerd is echt de hele zooi eruit halen, steun voor de alternator (+ alternator zelf) aan het blok veranderen, en dan de waterpomp poelie, zoals asjemenoudje aangaf.
Het zijn natuurlijk allemaal maar moertjes en boutjes, stelt allemaal niet zoveel voor, maar het is wel meer werk dan de pomp eraf schroeven en ander riempje erop...
Daarom dat het ook al gauw prijzig wordt. Als de topicstarter dit wil doen ivm een kapotte AC pomp, kan hij naar mijn mening beter gewoon een andere pomp halen, dan zit je ook nog fris in de zomer !
__________________
***Proud member of VAG_Konzept***
***Bags Are For Groceries !!!***
***People hate mk3's, that's why we love them  ***
...als Kind mal in die Ă–lwanne gefallen...
|