21-05-2015, 08:28
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Bijna afgestudeerd, wat nu?
Hallo forumleden,
Ik zit met een vraag betreft mijn werk/school later.
Ik ben momenteel nog bezig met de opleiding MBO Elektrotechnicus niveau 4.
Ik ben begonnen met deze elektrotechniek opleiding omdat dit mij wel aardig goed lag en ik goed overweg kan met elektriciteit. Met deze opleiding ben ik bijna klaar en in juli hoop ik mijn diploma in ontvangst te mogen nemen. Ook haal ik dusdanig wel goede cijfers om eventueel door te gaan leren voor HBO elektrotechniek.
Maar nu zit ik met de keuze wat ga ik doen?
Ik heb verschillende meeloopdagen gedaan op het HBO maar dit trekt mij eigenlijk helemaal niet, vooral omdat ik niks dichter bij de techniek in auto’s kom.
Ik zou graag richting de elektro/diagnose van een auto of truck willen gaan aangezien dit in de toekomst alleen maar meer en meer wordt en mijn interesses veel bij auto's of vrachtwagens ligt. En het is daarbij ook 1 van mijn grootste hobby. Naast school werk ik ook nog parttime op vrijdagavond en zaterdag bij Nijwa Groep Rijssen als vrachtwagenmonteur.
Nu vraag ik me af wat voor mogelijkheden er allemaal zijn voor mij en zijn er bedrijven in de omgeving Twente die een jongen zoals mij gebruiken kunnen? Ik hoor het graag van jullie en wat voor baan jullie misschien hebben richting de auto’s of vrachtwagens?
Bedankt alvast!
|