26-05-2015, 08:10
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Hallo,
Bedankt allemaal voor jullie snelle antwoorden!
Het is wel het 1 en ander verandert als je nu van het MBO naar HBO wil.
Vrijstellingen krijg je helaas niet meer en zeggen ze zelfs dat ik nog bij zou moeten leren voor wiskunde en natuurkunde omdat dit hier op een veel hoger niveau ligt.
Ook heb ik een meeloopdag gevolgd op HAN Arnhem voor autotechniek maar ook hier hetzelfde betreft wiskunde en natuurkunde en het is natuurlijk veel meer reizen voor mij aangezien ik uit Rijssen kom en ik hier wel tegenop zie, en kamers zijn ook niet echt weggelegd voor mij.
De opendag ben ik ook geweest op Saxion in Enschede maar wat ik veelal toch wel zie is dat je heel veel herhaling krijgt wat betreft het elektronica gedeelte, ik zal is vragen of er vrijstellingen mogelijk zijn en dat ik die tijd weer in wiskunde en natuurkunde kan steken.
Of ik zou binnen een bedrijf mezelf verder moeten ontwikkelen en leren.
Toch vraag ik me af wat voor banen jullie er allemaal aan hebben overgehouden? Aangezien ik toch graag met auto's zou willen werken maar eigenlijk geen idee heb of er wel werk is voor iemand zoals mij?
Ik moet hier ook nog allemaal goed over nadenken het is en blijft een lastige keuze voor mij.
|