
29-05-2015, 22:00
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Nov 2011
Posts: 141
|
|
Oh dat zijn hele interessante dingen. Ff snel je vragen :
Brandstofpomp wordt een extra pomp tussen de leiding, weet nog niet welke.
Bij creation motorsport in Engeland hebben ze gewoon verlopen liggen vanaf het kliksysteem naar een slangaansluiting.
Ik wil gaan rijden met een BAM ecu omdat dit volgens mij de enige is met een egt aansluiting. Heb toevallig vanavond een kop met kleine kanalen opgehaald met variabele timing het moet bij deze vermogens nog niet uitmaken of het grote of kleine kanalen zijn. Nokkenassen blijven origineel
Egt aansluiting moet nog gemaakt worden in de turbo.
In mijn ogen is het wel een belangrijke waarde om te bekijken vooral omdat ik circuit wil rijden. Ik weet niet wat de ecu met deze gegevens doet.
Adapterplaat heb ik nog niet dus ik ben geïnteresseerd.
Hoop dat het zo duidelijk is want heb het ff snel vanaf mijn telefoon getypt.
|