Thread: Golf 2 1611km!!
View Single Post
Old 09-06-2015, 15:50
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by yuli
Voor een hele bijzondere verzamelaar die ergens 10 minuten mist denk ik. Wees nou eerlijk dit is toch geen model voor een collectie?

Als nieuwe wagen is het idd geen vergelijk, hopeloos spartaans!

Wellicht wel een leuke basis voor de hobby als deze scherper kan inkopen. Dan hoef je weinig te investeren in body en spuitwerk en gelijk een dikke motor erin lepelen zodat je anno 2015 nog een beetje mee kan in het verkeer en wat plezier er aan kan beleven.

Ik sluit mij helemaal bij jouw aan

De 1.3L mk2 die ik gebruik voor mijn project had maar 87K gelopen en heeft maar 2 eigenaren gehad waarvan de laatste hem maar een half jaar heeft gehad. De vrouw daar voor heeft hem vanaf nieuw in haar bezit gehad en heeft altijd in een verwarmde garage binnen gestaan. Vrouw stamde uit 1928 en mocht er niet meer mee rijden waardoor ze hem heeft verkocht.

Ik heb hier 2500 voor betaald wat iedereen al veel geld vond, maar de koets is perfect en bespaard mij heel veel geld aan restauratie waardoor hij veel tijd en geld bespaard voor mij. Dit bepaald de waarde en niet omdat het zo'n mooie exclusieve auto is.
Reply With Quote