
16-06-2015, 23:17
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Sep 2013
Posts: 291
|
|
Quote:
Originally Posted by Maarteno
Hee.
Afstellen is het beste te doen met een viergastester. Anders blijft het maar op gokwerk. Daarnaast lukt afstellen niet als er overduidelijk iets mis is met de carburateur.
Speel eens met de CO-stelschroef tot hij wel lekker stationair loopt.
Daarnaast klinkt het ook alsof hij te veel benzine krijgt.

De schroeven op de driepuntsdoos (bij jou vierpuntsdoos want automaat) zijn om het stationair toerental en het verhoogd stationair toerental af te stellen (warmloop).
Op de afbeelding is duidelijk te zien welke aansluiting los moet blijven.
|
Kan ik uit deze afbeelding ophalen dat deze aansluiting vrij blijft? Waarom zit die er dan eigenlijk? Ook is er een acceleratietimer of iets aan me schutbord aanwezig, welke moet hierheen en welke gaan er op de vacuum van o.a. de rembekrachtiger?
|